Connect with us

Isu Semasa

“Nama dia Datuk Seri Dr Azra Diera” Azri Iskandar dedahkan kekasihnya seseorang yang berpangkat

Published

on

Bukan hanya memiliki kelulusan akademik doktor falsafah (PhD), pelakon Azri Iskandar mendakwa teman wanitanya yang dikenali sebagai Dr Azra Diera turut bergelar datuk seri.

Menurut laporan Malaysiakini, pelakon berusia 54 tahun itu mendedahkan perkara tersebut ada pihak membuat pelbagai spekulasi berhubung latar belakang wanita berkenaan.

Nama dia Datuk Seri Dr Azra Diera. Saya pada awal tak tahu pun tapi Azra secara tak sengaja mengirim mesej perbualan daripada makciknya kepada saya.

“Dia pada ketika tu ingin menunjukkan mesej bahawa makciknya menasihatkan dia supaya tampil ke depan bagi membersihkan imejnya kerana terlalu banyak cerita tak enak berkaitan dirinya.

“Selepas diselidik, rupa-rupanya dia memiliki pangkat Datuk Seri itu kerana banyak melakukan tugas-tugas kebajikan pada masyarakat,” katanya dalam laporan tersebut, kelmarin.

Advertisement

Azri berkata, wajah dan identiti wanita yang juga penulis skrip, komposer dan novelis itu juga hanya boleh didedahkan selepas mereka bernikah kerana mengikut nasihat ibu bapa Azra.

“Azra seorang yang merendah diri, dengan saya sendiri pun dia tak mahu beritahu mengenai gelaran tu.

“Dia cakap jika pergi ke pejabatnya nanti pekerja-pekerja akan menggelarnya Datuk hanya untuk urusan perniagaan.

“Tapi saya pun fikir, takkanlah dia nak tlpu pekerja-pekerjanya dan bila berada di pejabatnya, saya nampak pingat itu ada diletakkan atas meja,” dakwanya.

Tambah pelakon drama Sabarlah Duhai Hati itu, dia sudah bertemu dengan ibu bapa kekasihnya itu di Perlis pada 24 Jun lalu selain mengakui telah mendapat ‘green light’ untuk berkahwin.

Advertisement

“Alhamdulillah, tiada masalah walaupun timbul pelbagai kontroversi. Cuma saya belum boleh memberi tarikh rasmi kerana makcik saya yang akan meminangkan dia untuk saya sedang sakit.

“Tunggu bila makcik saya kembali sihat Insya-Allah, segala urusan akan dilangsungkan, doakan urusan kami dipermudahkan,” ujarnya.

Terdahulu, Azri memaklumkan akan merisik wanita berusia 43 tahun itu dan merancang bagi mendirikan rumah tangga tidak lama lagi selepas bercerai dengan bekas isteri Ellie Suriati Omar pada 17 Mei lalu.

Hasil perkongsian hidup selama 19 tahun bersama Ellie, mereka dikurniakan dua anak iaitu Azrell Omar, 18 dan Nur Azreen, 13.

Azri turut mempunyai tiga anak iaitu Muhammad Afiq Iskandar, 31, Farah Qistana, 29, dan Nur Anis Mastura, 27, hasil perkahwinan pertama.

Advertisement

Sumber : Ohmymedia

Meskipun baru-baru ini ada seorang wanita tampil buat pengakuan dilamar sebagai isteri baru, namun ia pantas dinafikan ole Azri Iskandar.

Ujarnya, dia membawa F pulang ke kampung hanyalah sekadar minta temankan ziarah kubvr ibunya kerana lesennya dan cukai jalan telah expired.

Tiada pula diperkenalkan sebagai bakal isteri kepada ahli keluarga lain. Haritu dia kata balik sorang saja…pertama kenapa perlu tlpu? Kedua benda ni terlalu tiba-tiba Sebagai anak, berita pengakuan sedemikian turut mengejutkan Azrell Omar, 18.

Dia bahkan mempersoal kenapa perlu tlpu, sedangkan. Azri sebelum ini maklumkan hanya balik kampung berseorangan saja.

Advertisement

Selain itu, hasrat ayahnya untuk bernikah baru disifatkan sebagai terlalu cepat dan tiba-tiba.

Kami tak setuju bila ayah buat keputusan ini. kepada Dr Azra, mungkin bole pertimbangkan
balik soal nak kahwin ni Memandangkan bunya kini mash dalam tempoh edah, Azrell dan adik-beradik lain terkilan serta membantah keputusan tersebut.

Malah katanya lagi, Azri Iskandar tidak pernah bersemuka dengan bakal ibu tirinya kecuali berhubung di platform laman sosial atas faktor
jarak jauh.

Justeru, dia juga menasihati Dr Azra untuk pertimbangkan semula keputusan untuk berkahwin dengan bapanya.

Mak saya dah korbankan 22 tahun dia cuba yang terbaik…..19 tahun berkahwin & 3 tahun jaga
ayah Ditanya keadaan Ellie Suriati, Azrell berkata ibunya seorang wanita yang kuat.

Advertisement

Meskipun sudah korbankan 22 tahun dalam hidupnya cuba yang terbaik demi rumah tangga, tetapi mash dapat teruskan kehidupan seperti biasa selepas perpisahan tersebut.

Dalam pada itu, Azrell turut memohon maaf jika bapanya ada DM atau berjanji dengan mana-mana wanita. Katanya itu mungkin cara untuk legakan hat selepas berpisah.

Sumber : klsahdunla

“Bkan playboy, Hanya cinta Dr Azra Diera” Azri Iskandar iawab tudvhan wanita nama “F”

Advertisement

Belum reda mengenai laporan bakal berkahwin dengan penulis skrip Dr Azra Diera, nama aktor Azri Iskandar sekali lagi ‘panas’ apabila muncul seorang wanita mendkwa dipermainkan lelaki tersebut.

Menurut pendedahan mStar Online, wanita dikenali sebagai F itu berkata, mereka sudah mengenali sejak lima tahun lalu dan kembali berhubung dua hari selepas Azri berceral dengan aktres Elly Suriaty.

Malah, dia turut mendakwa Azri pernah menyatakan hasrat untuk membawanya pulang ke kampung halaman bertemu ahli keluarga bagi membincangkan soal pernikahan.

“Saya dah kenal dia dalam lima tahun, dah lama lost contact. Tapi apabila dapat tahu dia cerai saya just contact tanya khabar dan tanya kenapa cerai selepas 19 tahun. Hubungan tu jadi rapat balik.

“Dia ajak jumpa selepas dua hari cerai tu. Tapi saya tak nak sebab saya tak mahu dikatakan punca keretakan rumah tangga mereka,” katanya.

Advertisement

F berkata, dia agak terkejut dengan hasrat aktor berusia 54 tahun itu yang disifatkan terlalu awal apatah lagi baru berceral dengan bekas isteri.

“Apabila jumpa tu tiba-tiba dia ajak nikah dan jumpa keluarganya kat kampung. Dia cakap nak nikah kat mana, buat kat masjid ke kat rumah.

“Saya pun tak habis fikir lagi. Tapi saya kata benda ni baru lagi kenapa nak nikah.

“Apabila dia ajak balik kampung saya ikut je la, tujuan dia untuk ziarah kubur. Saya jumpa dengan keluarga dia dan ahli keluarga dia… semua baik,” ujarnya.

Namun begitu, dia ada membaca berita berhubung Azri yang akan berkahwin masa dalam terdekat dengan wanita lain (Azra) membuatkan dirinya rasa dipermainkan.

Advertisement

“Dia ada tunjuk perubahan sikit lepas balik dari kampung tu, lepas tu saya perasan dia rapat dengan perempuan nama Ara. Saya tanya siapa perempuan ini, dia kata hanya kawan.

“Saya undurkan diri. Sebenarnya saya terkilan juga tapi nak buat macam mana, apabila saya fikir balik itu adalah jodoh dia,” kongsinya.

Terdahulu, Azri mengesahkan bakal menghantar rombongan untuk merisik Azra atau mesra dipanggil Ara pada 23 Jun ini selepas bercerai dengan Ellie pada 17 Mei lalu.

penjelasan azri sendiri.

Advertisement

Sumber : Omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Advertisement

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending