Connect with us

Isu Semasa

“Betul lah tu nanti sunyi dah” Almy Nadia Menangls Hantar Anak Sekolah, Sekali Ayat Suami buat Almy Terkedu

Published

on

Momen paling berat buat ibu bapa apabila menghantar anak ke sekolah buat pertama kali. Mana tidaknya, perlu berpisah seketika untuk mereka menjadi insan berjaya.

Perkata itu turut dirasai oleh pasangan selebriti, Datin Almy Nadia dan Datuk Fizz Fairuz dimana hari ini mereka menghantar anak ketiga mereka ke sekolah.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FizzAlmy (@almynadiaofficial)

Advertisement

Menerusi video dikongsikan, Almu turut menangis ketika bergerak pulang selepas menghantar anaknya ke sekolah.

Lebih sebak, Fizz sempat berseloroh mengatakan suatu hari nanti tinggal mereka berdua sahaja dan mungkin akan rumah orang tua apabila anak dewasa kelak serta sudah mempunyai kehidupan sendiri.

Perkongsian Almy itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang memahami perasaan pasangan itu serta pernah melalui perkara sama.

 

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FizzAlmy (@almynadiaofficial)

“Macam tula kami ni Datin.…..time anak2 g sekolah, duk termenung mengenang kejapnya
anak Besar… Tp bila semua berkumpul kt rumah bergumpal, bergadvh sing malam trus je minta.cpt2lah besar semua”
“Sama la mi…. esok smua kawin ikut suami. Tinggallah berdua aje”

“ak suka tgk depa dua nil. Kelakar wlpun sedih”
“Sedih dalam gembira walaupun ade lawak, tp mmg begitulah hakikatnye..”

Advertisement

“Begitu lah yg ibu ape kite alami dulu… Dah sampai mase kite Ipskan genggaman tgn ank perlahan2”

“Petua paling mujarab dating sentiasa cantik…sentiasa senyum dn ketawa.. semoga ALLAH sentiasa merahmati dato n datin sekeluarga… aamiin”
“Betul sangat anak2 masuk asrama terus rasa sunyi
rumah”

Sumber : Rotikaya

Penampilan sopan aktres, Datin Almy Nadia yang mengenakan hijab ketika bercuti bersama keluarganya di Genting Highland baru-baru ini mencurl tumpuan netizen.

Video mereka sekeluarga sempena cuti persekolahan itu dimuat naik menerusi akaun Instagram milik kelab peminat Almy dan suaminya yang juga aktor, Datuk Fizz Fairuz.

Advertisement

 

Rakaman tersebut memaparkan aktres berusia 36 tahun itu bersama suami dan empat orang anaknya sedang menaiki kereta kabel sambil menikmati pemandangan sekitar lokasi tanah tinggi berkenaan.

Namun begitu, dia kelihatan berbeza berbanding sebelum ini apabila memakai tudung bawal berwarna biru sambil mendukung anak bongsunya sekali gus mengundang perhatian ramai.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen meninggalkan pujian terhadap penampilan bertudung digayakan Almy yang dilihat semakin cantik dan berseri.

 

Advertisement

Malah, terdapat juga segelintir individu mendoakan aktres filem Dunia Baru itu agar kekal istiqamah dalam mengenakan hijab.

Alhamdulillah! Cantiknya berhijab.

Advertisement

“Datin.. Alhamdulillah…. Semogadipermudahkan segala urusan datin n datuk”
“Alolorhh comey datin. Sukanya tgk.Rasa redupp”
“Ayu berseri2 datin berhijab semoga istigamah syukur Alhamdulillah aamiin”

“Suka tengok.. moga istiqamah”
“Alhamdulillah…1st time komen.. Ur wife sgt cantik bertudung.. nmpak ayu je pkai tudung bawal..nice”
“Cantik datin bertudung, semoga sentiasa bahagia bersama suami dan ank2”

“Dh pkai dung ke datin? Alhamdulillah cute betul”
Sementara itu, sebuah posting di Instagram milik Almy beberapa hari lalu turut memperlihatkan dia memakai hijab sewaktu melakukan panggilan video bersama anaknya.

Bagaimanapun, pemilik nama lengkap Almy Nadia Aminuddin Shah itu belum mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung penampilan tersebut.

Sumber : OMM

Advertisement

“Pergi Sekolah Ada Kasut..” Anak Menangls Kasut Lesap, Datin Almy Nadia Undang Berdekah

Sejak sesi persekolahan kembali bermula, banyak ragam kanak-kanak yang mencuit hati tular di laman media sosial susulan dikongsi ibu bapa.

Sebagai contoh ada yang sebelum dihantar sekolah sudah dipakaikan seragam dengan elok dan kemas, tetapi bila pulang terus macam lepas buat kerja buruh.

 

 

View this post on Instagram

 

Advertisement

A post shared by FizzAlmy (@almynadiaofficial)

Anak sulung meraung balik sekolah tadi…dua-dua belah kasut lesap. Hakikatnya, golongan selebriti tanah air juga tidak terlepas daripada keletah anak masing-masing.

Menerusi video terbaru dimuat naik melalui Instagramnya, pelakon Datin Almy Nadia berkongsi detik bila mana anak sulungnya Afrina Arianna meraung semasa balik sekolah siang tadi susulan kasut sekolahnya lesap.

Pergi ada je kasut, kenapa balik tak ada kasut… rupanya kali kedua dah jadi. Dalam keadaan menangls teresak-esak, Afrina mengadu tentang perkara tersebut kepada ibunya.

Advertisement

Walau bagaimanapun, Datin Almy Nadia hanya mampu ketawa terbahak-bahak sambil merakam sepasang selipar yang dipakai anaknya. Tambahan pula, ujarnya ini merupakan kali kedua perkara yang sama terjadi pada kanak-kanak tersebut.

Mana terbang kasut to kakak…maknya gelak puas-puas dulu, baru pujuk. Meskipun bersimpati terhadap Afrina, namun para pengikut dan juga rakan-rakan artis terhibur sebaik mendengar gelak tawa isteri Datuk Fizz Fairuz berkenaan.

Dalam pada itu, sebagai ibu bapa mereka akui situasi begini bahkan sering berlaku ketika menjemput anak masing-masing balik dari sekolah.

Pasangan ini turut dikurniakan tiga orang cahaya mata bernama Nur Afrina Arianna, 5, Nurr Afrina Aurora, 4, Nur Afrina Ayra, 2 dan mempunyai seorang anak angkat, Nur Afrina Darwisyah, 11.

Sumber : KlsahDunla

Advertisement

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Advertisement
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending