Connect with us

Isu Semasa

“Beruntung Dapat Suami Macam ni..” Suami sudah siapkan sahur, reaksl isteri mengantuk pula undang lawak

Published

on

Apabila tiba Ramadan, biasanya golongan isteri yang akan menyediakan lauk berbuka atau bersahur sepanjang 3o hari. Namun alangkah bahagianya jika si suami memahami kepenatan menguruskan kerja rumah dan tiada salahnya jika tugas itu diambil alih seketika.

Hatta sekadar menyediakan lauk simple pun sudah cukup menyenangkan hati persis kisah di bawah. Hoi, nak tidur ke nak makan? Cepat makan, dah jam berapa ni. Dalam video yang dikongsikan melalui TlkTok PabloFaka.

Lelaki ini telah memberikan semangkuk cornflakes dan susu untuk isterinya sahur sedikit. Baru dibangkitkan daripada tidur dengan mata yang belum habis terbuka, wanita berkenaan terlihat masih mengantuk hingga tersengguk-sengguk.

Dah ada cornflakes & susu pun dah ada… Tinggal makan je. Lebih melucukan, isterinya yang sedang badmood turut bertanya di manakah keberadaan bungkusan cornflakes. Walhal semuanya sudah dituangkan siap-siap di dalam mangkuk yang disediakan oleh suaminya tadi. Sejak dimuat naik, rakaman itu berjaya meraih lebih setengah juta tontonan.

Samalah kita, laki yang bangun masak sahur… Hidang nasi kejut makan je. Menerusi ruangan komen, kebanyakan netlzen akui sangat terhibur dengan interaksi lucu kedua-duanya di subuh hari.

Advertisement

Selain itu, ada juga yang beruntung kerana suami mereka rajin menyediakan makanan sahur dan tidak terlalu mengharap kepada isteri semata-mata.

“susah kalau da ngantuk sangat ni , sampai cornflakes da ada dalam mangkuk pun tak sedar GAHAHAHAHAHHAH”
“dia yang tanya , dia mar,ah balik HAHAHAHAHA SABAR JELA BANG”
“bagusnyaa mak die didik anak lelaki die. soft spoken sgt”
“Aku ingatkan aku je malas.. Rupanya ade org lagi malas”

Sumber : pnews

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Advertisement

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending